Sunday, March 18, 2012


For a start, I gave her the cake and confessed.

I'll tell you what she said in chronological order.

She said she appreciate things i done for her and thanks for everything.

But she has no feelings for me

She takes me as a friend.

And she's been in relationship for 5 years, she's tired of all these lunatic. (see, I was right after all..)

And finally, she said she appreciate things i done for her and thanks for everything. AGAIN.

What I really really wanna say is, 我沒有自作聰明... 我對她的想法一直以來都是對的.

我遺憾的只是我真的了解她在想什麽...七個月我一直都很了解她的想法而沒有犯錯... 結果被老天爺弄一個Perth出來,我自己跳進了我知道的陷阱...

我一開始以爲可以瀟灑地走的情況不是現在這樣

我沒有expect她會跟我說她對五年的戀愛感到厭倦,就是證明我一直以來的想法是對的

這件事大概世界上只有我和她明白,我真的很不能接受我是在明白的情況下直直撞死的...

回頭看: 時間吧...這是一個錯誤的時間,但也是我僅有的時間

但是其他事情我都對了。

感情要時間培養.

人算不如天算.


就是知道互相錯過的是什麽才才很難接受..

這麽說好了..

我就是標準,未來任何一個追求她的或者是娶她的人除非比我rocker,不然她就是錯過了最好的.. 我超有信心我就是最好的.

她就是我的標準,因爲我未來不會再對任何一個女人那麽熱血了...就是説我已經錯過了..

I could see the bigger picture. I am different from them dumbers. 

幹 我本來就不一樣,所以才會不能接受爲什麽我和她要錯過... 

可能我本來就是完美主義者,而現實之所以是夢幻的反義詞就是因爲它並不完美....

也許在另一個平行時空裡,我們是在一起的。

0 意見: