Monday, July 28, 2008

Reminiscence

很久没有post了。懒是一个问题,没电脑也是。不过我正在努力改变事实。

电脑好了,以后的四个月可以每天都online到死掉。不过懒惰就不知道能不能改咯。

那天看到怡保的箐箐姐姐,很羡慕她的生活,工作爽到还有的去美国,好像也没什么压力,然后又有一个高头马大的男友。不过想也想人家以前也是拼出来的啊。。姨婆每次都称赞我妈妈很会教孩子,我们很厉害读书,但知道是很真诚的称赞,反而很内疚。。

昨晚刚到的第一晚,我很难入睡,也不知道为什么床上周围有四件被单的我感到非常害怕。。

我已经想好四个月后要做的东西,而我恨不得现在就开始。。可这四个月还是要过。。应该说我这个学期need to prove a point, prove myself
真的希望这股能量会越来越强,不会渐渐淡忘掉。我要好好努力一次,看看我能走多远、飞多高。

加油啊!

一个字跟全世界分享 -

3 意見:

Live Station said...

LOL

think positive mate..
dont worry bout your future too much..
and dont worry for what you do not have now..

Future is an unknown, but your effort now can be measured in terms of success later.



;)

Anwar forever!

Live Station said...

lol.. forgot to tell you i started my own personal blog already..

i am c guevara, using different nickname now...

i'm from jsexpresssssss:P

paiseh cannot leave anymore real name in internet, coz got some trouble here.haha

Live Station said...

??got "ming" ar..

haha my current nickname in liveSt@TION is xiao ming lor..
haha

forgot to tell u i didnt use c guevy in my personal one
:P


by the way, thats what my student called me at school,:P