Tuesday, December 18, 2007

也许,只是也许 ~

也许,只是也许 ~

一年咯!很快真的。都忘了在美里的几个月是怎么过的。好像没过到2007年那样。也许只是我吧。。身边许多事情不断提醒我北京奥运快来了,比如说外婆老了许多,好不吉利地希望这不是我最后一次见到她…

不知从几时开始,我每年都会很期待圣诞节的到来,大概因为圣诞时的假期比较长吧。但今年有点不一样。圣诞节好像变成了日历里的一个里程碑,没什么特别。。

突然觉得有一天,我三十岁了还是像现在一样,这样会真的很凄惨噢..有可能Vivian说得对吧,“学习,可以改变命运”。如果圣诞老人真的听得见,我希望他让我努力,把2008过得充实一点,有价值一点。

预言说我08年会遇到贵人来扶持我不太顺利的年...噢 贵人啊!你在哪里呢?...

北京08加油!大马足球队加油!利兹联加油!我加油!

圣诞节快乐...^o^...

1 意見:

c guevara said...

Martian,
ah... new year..
I really hope i dont have to go study oversea or what..
Maybe i'm like you, hoping that i would had been able to see my grandma again,alive, during the next trip back to home...

sometimes it is just too hard for me to forget how i missed the one last chance to meet my grandma..

anyhow, new year, new hopes, new resolutions. NO FEAR!

Let's wish everyone a very very very very very very very veyr very very very very very........

....... very very very very veyr very very very very very very very very very veyr very very wonderful,prosperous and happy year 2008!




God bless